co2041 Aysem3338 normalde faydalı ama bu mevsimdeki hormonlu çileklerin faydalı olmadığını düşünüyorum ben çok canım isterse haftada 3-5 tane yiyorum
Asliylmz14 Bende sürekli yiyorum. Bana da dediler. Yerken elini bir yerine sürme bebekte leke olur dediler. Ellerini yıka dediler. Ben inanmıyorum
Dilek_hatipoglu55 Tuba_19 sadece elinizle yedikten sonra yüzünüze vs surmeyin diye duydum leke oluyormuş bebekte. Gerçek ten