Esranur1 Bende 22 haftalıkken gittim.Çook güzeldi herşeyiyle her türlü organı,yapıyı,damarı,uzvu inceliyor bilgilendiriyor.yaklaşık 45-50 dk sürdü aşırı yumuşak bir beyefendi,ilgili aynı zamanda.Gelmeden önce sekreter arayıp tok gelmem gerektigini tatlı şeyler yememem gerektigini söyledi sadece.2 büyük fotograf verdi,1 adet cd verdi.Bebegimin iki böbreginde hafif genisleme oldugunu telaslanmamam gerektigini durumun gecici olsugunu soyledi,kadın dogum doktorum takip ediyor her kontrole gittigimde simdilik 😊