Alara005 bende çok çok kullandım ama her açtığınızda göğsünuzu yıkayın mutlaka bazı bebeklerde o kalan pamukları yutma oluyor . aslında daha güzeli kalın pamuklu bi kumaş koymak hem daha sağlıklı ama mutlaka bişey koymak gerekiyor çünkü çok akiyor ilk zamanlar