Semraa06 Kızlar 34+5 gözüküyo bebek..Bugun kontrolde hersey normaldi,ilki sezeryan fakat hala net bı tarıh vermedi sizlerde durum ne,kılomuz da 2750..
melikeyldrm_54 Semraa06 benim ilk hamileliğim sezaryen olcak doktorum 3 Mayıs gibi alırız hazırlıklı ol dedi normal doğum tarihinden 10 gün öncesini veriyolar tabi erkenden bişey olmazsa insallah 🙏🏻