Merhabalar, ben bebeği odamızda yatirabilmek için bir park yatak almayı düşünüyorum. Fakat genişlik konusunda tereddütlerim var. Sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istedim. Genelde park yatak genisliklerini 60 cm ve 70 cm olarak görüyorum. Park yatağı tercih etme sebebimiz de kolay taşınabilir olması. Ama evde kapıları da ölçtüm. 70 cm genişlikte olanları aldığımız zaman kapıdan geciremeyecegim. Acaba 60 cm olarak alsam bebek içinde yaşına gelene kadar rahat edebilecek mi? Ya da 70 cm alsak bile kurulumu gerçekten odadan odaya tasiyabilecegim kadar kolay mı? İlk defa ebeveyn olacağımız için de konu hakkında tecrübesiziz. Fikirlerinizi paylaşabilirsiniz çok makbule geçer :)