NilayRuya Ben de küçüklüğümden beri nefes açlığı var hamile kalmadan önce de antidepresan kullanıyordum 3 senedir şimdi mecbur bıraktım. Bu aralar nefes açlığım çoğaldı gibi özellikle geceleri. Bugün doktor kontrolüm vardı 28 haftalığım henüz bu haftalarda nefes darlığı için erken dedi kardiyolojiye gittiğimi ve sonuçların temiz olduğunu söyledim ve kendisi de göğüs hastalıklarına görünmemi söyledi eğer o da temizse panik ataktir dedi . Benim gibi böyle sıkıntı çeken var mı?
Isilhanim87 NilayRuya evet bennnn, geçen günde denk gelmiştik sizinle.. benimde geceleri artıyor nedense. Psikolojik tamamen , dogursam bir an evvel modundayim Arada bir ağlamak istiyorum :( Ama havalar güzelleşmeye başladı , modumuzu yüksek tutmalıyız ..
ssssxsss NilayRuya bende aynen öyleyim kendimi bildim bileli derin nefes almakta zorlanirim izdirap gibi ancak esnersem alabiliyorum koronadan sonra psikolojik mi bilmuyorum ama daha beter oldu ben daha ilk haftalardayim ama simdiden nerdeyse 10 panik atak gecirdim.. gunun her ani kaygiyla geciyo bulantim vs yeni basladi ama cok agir bir yorgunlugum bas dönmem var ayaga kalktigim anda ayirt edemiyorum sanki atak gibi oluyor ama aslinda sadece basim dönuyor… cok zor böyle yasamak gercekten Allah yardimcimiz olsun
Gayenur NilayRuya haftalardır öyleyim bi gram nefes alamıyorum panik atak hastasıyım bende dün gelir gibi oldu çok zor
rukiyyee NilayRuya sanırım bende de panik atak var benim de nefesim daralıyo çarpıntımmoluyo hemde daha üç aylıkken başladı doktoruma söyledim demir eksikliğinden kaynaklanabir ilacı kullan geçmezse kardiyolojiye git dedi hala devem ediyo ama gitmedim kardiyolojiye ben daha öncesinden gitmiştim kardiyolojiye bi sorun demişti bende psikolojik olduğunu düşünüyorum o yüzden gitmedim aman doğumdan sonra geçer zahar 😅
Isilhanim87 NilayRuya oluyor bir kismi panik ataktan, bir kısmı ise hamilelikten oluyor. Hepsi karıştı bende . Daraliyorum genelde ama yüksek tutuuorum kendimi mecburen.
Boncuk27 Merhaba canım evet bendede var 25 haftalık hamileyim yürüyüşlerde nefesim kesiliyor benim doktorumda gögüs hastalıklarına görünmemi istedi ben daha gidemedim ama çevremdekiler kansızlıktanda oldugunu söylüyor geçer inşallah🙏
NilayRuya Boncuk27 çok geçmiş olsun canım bende de demir düşüklüğü var belki buda etkendir bilmiyorum ama insanı zorluyor 😔
NilayRuya ssssxsss âmin âmin 😔 geçen yolda fenalaştım tansiyon normaldi şeker normaldi neden öyle oldum anlamıyorum bayilcam sandım 😔
ssssxsss NilayRuya inan deliricegimi dusunup kardesime tasindim esim yurtdisinda maalesef evde diger cocuklarla yalnizim evde tansiyon aleti vs onlarla oturuyodum neyim var acaba ne olucak falan hep bi tetikte… benim nabzim biraz yukseliyor aslinda normal seviyede diyorlar ama gelde bana anlat o kalbimi hissettigim an 112 aramak icin elim hazir bekliyorum😖 bu pandemi surecide beni kötu etkiledi bide yalniz olmak maalesef ataklari tetikliyor böyle seyler 😥
ssssxsss Isilhanim87 gercekten bi yerden sonra insan neyin neyden geldigini karistiriyor ben öyle oldum.. hamileligin basindayim resmen yatalak gibiyim aslinda bi nebzede olsa dogal bi durum ama gelde bana anlat arastirmadigim hastalik sormadigim doktor kalmadi😩
NilayRuya ssssxsss bende evde bütün gün bunaliyorum kendimi dinliyorum önceden sürekli hastaneye giderdim birşeyim var ve doktorlar anlamıyor diye düşünüp dururdum çekmeyen anlamaz gerçekten insana kafayı yedirtiyor😔
Cerensnl ssssxsss 15 dakika boyunca nefes al ver ve sonra düzelicek yüzünü soğuk suyla yıka birde kafana çok şey takma allah kolaylık versin bende de var ve çok kötü bi durum
Birsen2906 ssssxsss bu bendede vardı VARDI DİYORUM çünkü ben kış aylarını sevmem evde durmayı hiç sevmem bu pandemin in başında sürekli nefes açlığı çekiyordum nefesimi içime doldurup geyirtmek bir nebze rahatlatiyldu o şekilde yapmak sürekli esnemek istiyordum vücudum haliyle yorgun düşüyordu sonra bu durum mideme vurdu ve sürekli fazla düşünüp kaygilanmaktan midemi bulandırıyor 2 ayy yemeyip sadece kusma isteği geliyordu nasıl atlattigima gelince nefes açlığımı bunun can sıkıntısından evde bu aldığımdan herseyin sonu olduğunu düşündüğümden vücudum bana oyunlar oynuyo diyerek vücudumu ve zihnimi yatistirdim. Ve ortamdan uzaklaştım mesela annelerin yanına tatile gittim kafamı korona an uzaklaştırdım nefes açlığımı unuttuğum için zorla nefes aliyo muşum hisside gitti bu normale geldi bu sene kış ayindada kendime taktım ve hep hasta modunda sanki kötü bir hastalığım var sanki her geçen gün kötü olucagim gibi düşünüyordum sürekli tetkik hasta dola iyldum ve ben neyi fark ettim kış aylarını sevmediğim için bunalım yaşıyordum eski hür yaşantımi özleyip yapamamak benim beynim bana bu oyunu oynatiyo heski hayatınıza dönerseniz eskiden yaptığınız gibi gezip alışveriş yapıp mutlu olmayı seçerseniz bu panik atak aksiyete kalmıyor çünkü beynimiz mutluluğu resetledi ve kötü seneryolar yazmaya başladı bu dönemde çok zor durum ben ilaç bir hafta kullandım ve bu ilacın beni duzeltmicegini bildiğim için bıraktım şimdi beynim takıntı halinde hastalık düşünsene de olmicak biliyorum diyip telkinde bulunuyorum kendime
ssssxsss NilayRuya o kadar haklisin ki cekmeyen gercekten anlamaz.. ben artik kendimi anlatamadigim herkesi hayatimdan cikardim cunku sadece yoruyolar🙁
NilayRuya ssssxsss eşim bile bikacak benden diye korkuyorum çünkü o hiç yaşamadı bunu empati yapamıyor hâliyle 😔
Momayse ssssxsss aynı durum bende de var o kadar zor birşey ki çoğu kişi anlamak istemiyor sanki her an kötü birşey olacakmış gibi hissediyorum ya bana birşey olursa evlatlarım ne olur diye düşünmekten delirecek duruma geliyorum bazen
ssssxsss NilayRuya öyle dusunme canim esin icin sen en degerlisin empati kuramasa bile oda senin bu haline uzuluyordur ve anlayis icindedir
NilayRuya rukiyyee işte bu panik atak normal doğumu da engelleyebiliyor doktorumla konuştum da çatın darsa bide panik atağın varsa normal zor olabilir dedi 🙄
ssssxsss Birsen2906 ne guzel atlatmissin gercekten haklisin bende gecenlerde hava guzel oldugu birgun hicbirseyim olmadigini ayaga kalkabildigimi hatta disari cikabildigimi farkettim 😬
rukiyyee NilayRuya valla benim bu üçüncü sezeryanım olacak o yüzden sıkıntı yok benim açımdan ilk oğlumda oanik atağım vs yok yoktu açılma olmamasından dolayı sezeryan oldum melesef