Gulsah41 6+1 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim ama sadece kese görünüyor bu normal mi iki hafta sonra tekrar cagirdi
Nlfrylmz Gulsah41 evet normal 6+3 ’te benimde sadece kese vardı bir hafta sonra gidince kalp atışını dinledik.
Dilekcnkn Gulsah41 ben 6+2 de kalp atışını dinledim daha 1-2 gün önce atmaya başlamıştı benim adet tarihimle kese bebek hepsi uyumluydu sizde geç döllenme olabilir ondandır