Kızlaar 🙋🏻♀️ Az önce lavaboya gittim iç çamaşırımda bir şey yoktu afedersiniz büyük tuvaletimi yaptım peçete de yine bir şey yoktu tam sifonu çektim tuvaletimde kan gördüm sanki emin olamadım ama kırmızı bir şey gördüm eminim. Hemoroidim de yok ki desem onla ilgili bir kan. Ama iç çamaşırımda peçete de falan da bir şey yoktu. Bugünden beri bel be ksık ağrısı çekiyorum hatta böbreğime de vuruyor ağrı ve bu üçüncü kez büyük tuvalete çıkışım bir de onun ağrısı oluyor. Bu nedir ki ya nişan mıydı acaba 37+5im bugün.