İyi akşamlar . 13 haftalık hamileyim . Hamile kalmadan 1 ay önce sigarayı bıraktım . Ama 2 farklı doktora gittim 2si de öncesinde sigara içmemin bile bebeği etkileyebileceğini bu yüzden kan sulandırıcı kullanmamı söylediler. 8 hafta boyunca iğne kullandım şimdi de ilaca döndüm . Sorum şu hamilelikte sigara içenlere doktor ekstra bir ilaç verdi mi bana önceden sigara içmeme cok takıldı gibi geldi de ondan merak ettim bu durumu ?