Arzuinci Merhana 21+3 hamileyim sürekli kasik ağrısı cekiyorum basından beri ama her agrida korkuyorum ya bisey olcak diye Kiz bebek bu arada benim gibi olan varmi yaa bisey olcak saniyorum her defasında
yarencaliskan Arzuinci bende 20+4 kasık ağrım oluyor arada bugün doktora sordum büyüdükçe ağrı yapar kanaman yoksa sıkıntı olmaz dedi
Sofiyamagamedova Arzuinci canim doktora gitsen iyi olur ama agridan agriya deyisir adet sancisi gibise ve gelib gidiyorsa bende oyle oluyorum doktor normal dedi yok daimaysa ve cok agri varsa doktora git
Bsydz Arzuinci benimde öyle kasık ağrım var birgün olmasa ertesi gün oluyo mutlaka ama doktorum normal diyo erken doğum riski falan yok bazıları böyle oluyormuş kuzum dayanıcaz azcıcık😄😄