Eda319 Genital bölgemde sivilce desem sivilce değil siğil desem oda değil böyle beyaz beyaz bişeyler cıkmış git gide çoğalıyor. Hamile kaldıktan sonra oluşmaya başladı. Korkmaya başladım. Başına gelen varmı. Yarın doktora gidicem çok endişe ediyorum 😞
Dilara0 Eda319 cnm arkadaşımda aynısı oldu onları sakın elleme dokundukça çoğalıyor bı ilacı var onun geçiyor korkma🙏
Fatma098 Eda319 benimde öyle oldu sivilceden daha çok büyüktü hiç dokunmadım geçti sonra bir daha olmadı
Umutcumunannesi Eda319 ayni durumdayim bende genital sigil diye korktum degilmis doktorum degil dedi et bende degil ama sivilce gibide degil minik yag bezeleri gibi tam olarak anlayamıyorum ne olduğunu ve 37.haftamdayim çok korkuyorum normal doguma engel olur diye ama benimki bacak aramda popo bolgemde vajinamda yok suan
Eda319 Dilara0 Yaa inşallah canım ya yok zaten bügün fark ettim yarın inşallah doktor banada verir de kurtulurum 😔
Eda319 Umutcumunannesi Anladım canım sanada çok geçmiş olsun inşallah biran once geçer. Benimde genital bölgemde dış kısımlarda oluşmus.
Ezgi99 Eda319 canım bendede oldu o çok kötü birşey et beni gibi aldara diye bir krem kullandım 1 haftada geçti çok şükür özel bir krem biraz pahalı siparişle getirmiştim
Eda319 Ezgi99 Olsun tek geçsinde ben de alırım. Ama önce doktoruma sormam lazım ne diye. Aceba kremin ismini söylermisin canım.
kalben_duam Eda319 epilasyon yaptıysan kıl kökü iltihabıdır. Ben nezaman ağda yapsam yada lazere gitsem aynı o şekilde oluyo
Ebruusimsekk kalben_duam ya bunu ilk defa duydum benimde her ağdadan veya jiletten sonra vajina kenarlarında bacaklarımın içlerinde popomda sivilceler çıkıyo siz bi çözüm bulabildiniz mi bu duruma