Reyhan- Başım çok ağrıyo migrenim var dunden beride ağrıdan duramuyorum içsem herhangi bi sorun olur mu?? Doktorum rahatlıkla kullana bilirsin demişti Ama gebeliğin daha çok başımda olduğumdan ilaç kullanmaya korkuyorum açıkcası.
Yeppudaa Reyhan- canım birtane almamda sorun yok .doktorun denizde kullan bence .benimde migrenin var ayaklarına soğuk su dök .karanlık odada gözlerini kapa . inşallah geçer .çok zor çünkü
metehaninannesiii Reyhan- kullanabilirsiniz bende kullandim hamilelikte agri kesici sadece parol öneriliyor
Ly020818 Reyhan- geçen hafta şiddetli baş ağrısıyla gittim dört saat aralıklarla içebilirsin günde üç tane dedi bir tane içtim çok şükür hemen rahatladım yoksa gozlerim çıkacak gibiydi
Busra34ybg Reyhan- ilk 3 ay ilaç hiç İçmemek daha iyi aslında canım limonlu su içebilirsin iyi geliyor bide ensene buz uygula rahatlatıyor oda
Morvy Reyhan- benim her hafta ağrır maalesef her ağrıdığında içiyorum doktorum kullanabilirsin dedi bence zararı olsa doktorlar kullanma derdi
Pelin__1 Reyhan- Benim de migrenim var ama parol hiçbir işe yaramıyor 😔 Kafana ve ensene buz torbası koy canım ve migren taşları var okaliptüslü onlardan bir tane edinip alnını şakaklarını ov biraz olsa rahatlatıyor. Eşin de saçını çeksin çpk iyi geliyo 😁 Parol ü de kullanabilirsin ben ateşim çıkar gibi olduğunda almıştım abim doktor kullanabilirsin korkma dedi
Birtane2307 Reyhan- bana doktor kendisi yazdi ve agri kesici olarak zaten sadece parol kullaniliyor kullan bisey olmuyor gunde en fazla 2 tane dedi doktor
SultanKobak Reyhan- bende diş ağrım için kullandım pek işe yaramıyor ama doktorum günde 4-5 kere alabilirsin demişti
Gizliyiiiz Reyhan- benimde dişim cok agrıyor parol zaten etkisiz eleman bide yarım atıyorum korktugum icin allah sifa versin
momandson Reyhan- benim de migrenim var iki kez kullandım ilk üç ay içerisinde toplam doktorum da onay vermişti sizinki de verdiyse kullanabilirsiniz
Vuslat23 İlk hamılelıgımde hıcc almadım ama 2.de agrım olunca alıyom bıkere hem sabah hem aksam almıstım dr. Gunde 3 tane de olur dıyo agrı varsa hanı zararı yok dedı ,
bebeklerim2 Reyhan- olsaydı bana olurdu baş ağrısından parol diş ağrısından antibiyotik zatürreden dolayıda kullanmadığım ilaç kalmadı çok şükür bebeğim şu an 15.5 aylık sağlıklı ikinciye hamileyim 5 aylık yine arada baş ağrıyınca içiyorum parol