22+1 dün renkli ultrason girmiştim adam karnıma bastırdı bebek yüzünü göstersin diye bende adama sinirlendim napiyorsunuz siz iyimisiniz dedim adam korkma bişey olmaz dedi ve bu gün wc çıktım karnımda şiddetli ağrı oluştu doktora gittim doktor her gün her gün geliyorsun artık inanmıyorum sana diyor ya keyfimden gelmiyorum herhalde nasıl insanlar yap eşim bile artık gitme doktora diyor kimse anlamıyor beni kafıyı yiycem🤦♀️😔😪😭