GamzeVefa Sevgili hamile arkadaşlarım 6.aydan beri başlayan mide bulantım ve kanamam (kahverengi şekilde )geçmek bilmiyor. Tecrübesi olanlar var mı doktor 12.aydan sonra geçebilir ya da geçmeyebilir diyor. Benim yaşadığım sorunu yaşayanlar oldu mu?