Krizantem_
Meyve et vs ne yerseniz elinizi yıkayın yerken yüzünüz falan kasiniırsa kasimayin derler.kasiyinca olurmusş.yoksa ne yesem onun izi neden olsun .ben böyle olduğunu biliyorum.dikkat ediyorum.zaten bisey yiyemiyorum.pek.elimi de hemen yıkarım illaki boynum çenem kasiniryikarim elimi sonra kaşırım.annem.bana hamile.iken sebze dogruyormus kasınmış kaşımış ta kendisini.ayni yerde doğum leken var.neolur nolmaz diye dikkat ediyorum.herkes biseyler anlatıyor önlem olsun maksat temizlik te önemli.