Omerkubraa bende 35 im. 2 hafta öncesinde vardı, doktor bebek ters demişti. Bilemiyorum belki onla alakalıdır. Şimdi başı aşagıda, baskılarım azaldı. Arada Bi hareket edip ittirince yine baskı hissediyorum. Sadece sağ kasık agrım var. Bakalım yarın kontrol var. Ne durumdayız göreceğiz.