Normalde özele gidiyordum fakat doktorum detaylı ultrason istedi ve bunu da bi arkadaşının yeri varmış orayı tavsiye etti fiyatını sordum 400 500 dedi çok geldi bana da eşim de şehir hastanesine randevu al orada yaptıralım dedi fakat ben hiç muayeneye şehir hastanesine gitmedim gidince neyle karşılaşırım uygulamadan muayene için gün aldım gidince ne diyeceğim ayrıntılıya girmek için geldim falan mi diyeceğim be yapacam bilmiyorum ben direk saat gün ve kadın doğum işte şu doktor diye seçtim ne yapmam lazım öyle yapanlar var mı hiç bir bilgim yok ne yapacağıma dair