Hanımlar şekerli şeylerle hiç arası olmayan bir insanım 37+2 olduk hamileliğin başından beride böyle bir şey yaşamadım kendimi tutabiliyordum ama son bir kaç haftadır inanılmaz şekilde canım tatlı şeyler istiyor engel olamıyorum bir çikolata bir tatlı artık ne varsa tutamıyorum kendimi bazende çok fazla abartıyorum 🤦🏻♀️ Sizlerde de oluyor mu hormonlarla mı alakalı acaba 😒