Kızlar 22+1 haftalık hamileyim çok şükür her şey cok güzeldi ta ki pazartesi gününe kadar. İdrarım yaptıktan sonra çamaşırımda ıslaklık hissettim amniyon sıvısı olmasından şüphelendim apar topar doktora gittik baktı Bi sorun görünmüyor dün tekrar gittik baya kurcaladı içeriyi iyice baktı sızma var mı diye yine Bi sorun yok idrar kültürü falan verdim pazartesi cıkacak sonuclar. Yarın da amniyon sıvısı testi yapacak ama içim içimi yiyor sıvı sızıyorsa diye. Şu mübarek günde dualarınızı bekliyorum. Yarın o testi pozitif görmek istemiyorum Allahım herkesin yardımcısı olsun. İdrar kaçırıyormuşm deyip sevineyim inşallah allahım kimseye evladını kaybetme korkusunu yaşatmasın 🤲🏻