34 haftalığım bende, 12 haftadan itibaren Lierac kullanmaya başladım karnım büyüdükçe lierac ın nemi bana göre az gelmeye başladı sanki. Sonra Farmasinin aynısefa kremini aldım dönüşümlü olarak ikisinide kullanıyorum şimdilik çatlak yok ama ilerleyen haftalarda olmaz inşallah diye umuyorum. Göğüslerime de aynı özeni gösterdim ama maalesef çatladı göğüslerim altlardan