Erhil 37 haftalık gelen minik kızım sezeryan ile dogumum oldu sormak istediğinz birşey varsa cevaplayabilirim
Erhil Alperefet 2 gebeligimdi ilki de sezeryan olmuştu mecburi bunda da yüksek tansiyondan dolayı bekletemedi doktorumuz daha fazla
Erhil Yok belden uyuşturuldu ilk gün agrı kesiciler falan derken birşey anlamadım bugun 2 gün ayaga kalkerken agrım oluyordu bugun 3 gün kendi işimi yapabiliyorum ilaki ufak tefek agrılarım oluyor ama dayanılmayacak gibi degil
Parsbebiko Erhil banada haftaya Çarşamba vurulacak pazar sezeryana alacak doktor kuveze falan girmedi demi bebeginiz
Alperefet Erhil benim de makat gelişli şuan sezeryan olma ihtimalim var dönmezse 38 e kadar, biraz tırsıyorum açıkçası belden uyuşturuyorlar ama o an heyecandan tansiyonum çıkar falan diye
Erhil Alperefet sakinleştirici falan veriyorlar canım o an çok farklı zaten rabbim yardımcın olsun inşallah bebegini sana gösterdikleri an zaten dünya duruyor acı falan kalmıyor
Erhil Mom81 fazla yoktu birde sertleşiyordu karnım tansiyon da tetikliyor du o yüzden de bekleyemdk zaten
Mom81 Erhil benimde yok hareketleri fazla üç kez nst girdim hareketler az çıktı serum verdiler 6 saatte bir nst bakıyorlar