Alperefet Xiaomi Poco X3 128 GB Ya da xioami note 9 pro 128 gb hangisi iyi kızlar kullanan varsa yardımcı olur musunuz,eşim doğum hediyesi alacak ikisinden birini seçmem gerekiyor pek de anlamıyorum modellerden
esraaa18 Alperefet bn 9 pro kullanıyorum canim 2 hafta falan oldu alali.Poco da iyi dediler bn bastan beri pro istediğim icin pro aldim telefonculara sorsan poco daha iyi diyorlar
Mihriiiii Alperefet ben xioami red mi note 8 pro kullanıyorum bir kaç aydir. Cok memnunum 9 pro bana biraz kaba gelmişti zaten kamera kalitesi farkı da yok diye biliyorum.
Alperefet esraaa18 canım biz de 9 proyu düşünerek gitmiştik mağazaya adam diğerini önerdi kafam karıştı eşim de X3 daha iyi diyor bilmiyorum
esraaa18 Alperefet bnm.esimde öyle dedi sonra istediğini al dedi bn bunu beğendm o yüzden bunu aldım cok bisey değişeceğini sanmıyorum sen bilirsin yinede canım
Alperefet ikimelekannesii22 şuan iPhone kullanıyorum ama tekrar almak istemiyorum eşimde redmi note 8 var daha çok beğeniyorum o markayı
ikimelekannesii22 Alperefet ben alıştım iphoneye bundan baskasını asla kullanamam 😅 siz bilirsiniz sizin kararınız
Aselminaaa Alperefet https://youtube.com/c/ShiftDeleteNet Su sayfa incelemesini yapmistir oraya bak daha iyi karar verirsin. Ben hep oraya bakiyorum
pikachuu Alperefet suan bu msji 9 pro ile yazıyorum. Okadar memnunum ki. Ekrani genis. Hizli ve herseyi icine aliyor🥰
Blossom Alperefet Poco X3 kullanıyorum, memnunum. Ben sadece telefon ve video izleme özelliğini kullanıyorum ama. Eşimde de aynı telefon var. Oyunlarda falan çok iyi olduğunu söylüyor.