Annesirin Merhaba, 25 haftalık hamileyim, yürüyüş yapmak istiyorum, ama sadece 5-10 dakika yürüdüğüm zaman belim çok ağrıyor, başım dönüyor ve midem bulanıyor, sorum da şu olacaktı, aceba bu halde yürüyüşleri devam ettirmemmj gerek yoksa faydasından çok zararı mı olur? Çok hareketsiz kalmak istemiyorum, ama dediğim gibi ne yürüyüs yapa biliyorum ne evde egzersiz yapa biliyorum bel ağrılarım yüzünden, cevabınız için önceden teşekkürler.