ezgioz Merhaba kızlar. Ben hamile olduğumu pazartesi günü öğrendim değerim 376 çıktı bugün de kan tahlili oldu bugün 1182 çıktı. Ama pazartesiden önceki hafta perşembe günü MR a girmiştim. Hamile olduğumu bilmiyordum. Sorun olur mu acaba
Merve055 ezgioz şuan beta hcg degerlerine göre kese ve bebek yeni olusuyo cnm bı sıkıntı olmaz gönlünü ferah tut
Rmys11 ezgioz emar radyasyonsuz çalışır canım manyetik alan orası sıkıntı olmaz tomografi riskli olur orda var
Smyrabahar ezgioz merak etme canım MR manyetik alam radyosyonlu alan asla değil o yüzden sıkıntı etme bişey olmaz Allah’ın izniyle
dilanalibrk ezgioz ben 15. Haftamda düştüğüm için girmek zorunda kalmıştım. Ortopedi doktoru kadın doğumcum ile görüşmüştü doktorum ilaçsız olduğu sürece sıkıntı yok demişti. Ayrıca ben de girmeden çok sordum görevlilere ve başka bir doktora onlar da MR radyasyonsuz sorun olmaz dediler :)
ezgioz Çok şükür kızlar içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim kendimi yedim bitirdim kaç gündür 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻