Mere birgaripyolcu her şeyi denedim karbonat kabartma tozu tu şeker falan ama onlar göre hamileydim testlere göre negatif herkeste doğru sonuç vermiyor her ay her ay gebelik testi almakda insanı yoruyro
Mere birgaripyolcu bir de hep aymı eczaneye gidince bi tuhaf oluyor insan arada internet siparşide verdiğim oluyor ama itibar etme evdekilere onlara kalsa her ay hamile çıktım
YuvarlanamayanPandaa O şekildeki testlere inanma kuzum çamaşır suyu karbonat falan hatırlarım bi ara meraktan baktım biri yorum yapmıstı eşim hamile çok mutluyuz tek sorun eşim erkek yazmıstı 😂 bir bayan yanı o idrardaki şeylerle alakali asit asitle birleşince köpürüyor