61anne Suu123 benimde sağda başı ada aykalri yn yatiyor 26haftam bitecek doktorum keyfi nasıl isterse oyle duru dedi🤗
Suu123 61anne tam yan duruş binde bir olan bir durummuş. İnşallah doğuma kadar normale dönerler. Çok da keyifçiler😁😁 yüzünü de gidemiyoruz bu duruşundan dolayı 🙈
61anne Suu123 biz 3. Denemede yüzünü gördük 4boyutluda yan yatmayı seviyor gündüzleri dönüyor arada yukarı ama aksmlri eski yerini alıyor
Suu123 61anne benimki hep yan yatıyor. Bir sağa dönüyor bir sola 🙄 normal doğum istiyorum inşallah normal yola döner doğana kadar 😀