36 haftalığım dün doktorum günde 10 kez hareket etmeli demişti ama bu nasıl oluyor? Nasıl sayıcam anlamadım. Hareketlenmeye başladımı 3-5 dk falan hareketli oluyor her attığı tekmeyi falan mı sayıcam yoksa şimdi hareketlendi 1 oldu. 2 saat sonra hareketlendi 2 oldu gibi mi sayıcam?