Kızlar salı gunu hastaneye gitcem, 32 haftada herhangi bir alttan kontrol durumu olabilir mi, ağdaya gitmem lazım ama kuaförüm 35 e kadar bekle 35 de alalım dedi sanırım 35 haftadan sonra doğumu tetikleme durumu olduğu için yasakmış, 32 de kontrol durumu olur mi acaba diye merak ettim bu çatı muayenesi falan kaçıncı haftada oluyo, bilgi verirseniz çok sevinirim