Busra0710 Kızlar lcw dan kıyafet sipariş vercem bebiş için, yenidoğan. Mesela 1-3 ay aldıklarım, gerçekten 1-3 ay arası mı giyilir, bedenleri nasıldır. Yoksa kırkı çıktıktan sonra giymesi için, 3-6 ay mı alayım.
Damlahtp Busra0710 fotoğrad yüklemyi nilmşyorum olsaydımsize lcw nın 1-3 ay ve 3-6 ayının yıkanıp ğtülendikten sonraki halini atardım 😞 ama şöle sölim 40 ı çıktıktan sınra giydircekseniz bence 3-6 alın 1-3 küçük
Dilekcnkn Busra0710 ben iki çocuğumada oradan alıyorum hep ve ayları neyse ona göre alıyorum ve oluyor yenidoğana 1-3 ay iyi bence zaten 2 ay giyer kilosu iyiyse
Senmerve Busra0710 3.6 almaniz saha iyi bebek zmanala toplar zaten kendi 1 .3 ler hemen dar gelmeyw baslar
Denizyildizii Burcuaykut 1 3 ayları sadece 10 gün falan giyebilir çok çabuk büyüyorlar benim kızım 3 aylıkken 6 9 giyiyordu o bile hemen küçük kalıyor
damlaozsoy Busra0710 çok fazla almasanız iyi olur 1-3 ay gerçekten küçük, 3-6 ay arası almanız daha mantıklı zaten o bile hızlı büyüdükleri için çok kullanılmıyor☺️
hazal1991 Busra0710 ben 3-6 ay 2 tulum aldım, alırken çok büyük gelmedi ama eve geldiğimde diğer aldıklarıma göre biraz daha büyük olduğunu farkettim inş 3 ayda giydirebilirim bebiş içinde kaybolacağa benziyor 😅
Busra0710 Hepinize çok teşekkür ederim kızlar, gerçekten iyi ki sormuşum yoksa 1 3 alacaktım. Herkes 3 6 ayı önermiş, hatta daha büyüğünü😂😂 iyi ki varsınız