Mere şu kafanıza takmayın ,takmayınca oluyor diyenlere içten içe sinir oluyordum yalan değil🙈.takmamak elde mi diyordum.en sonunda bu ay yeterse yeter bıktım tek çizgi görmekten olmuyorsa gider tedavi oluruz dedim ve adetime 1 hafta kala gebelik haberi aldım.demem o ki gerçekten haklılarmış.hiç takmadım diyemem tabi ama gerçekten büyük oranda salmıştım.sadece 2 ay ovülasyon yaptımki onda bile bu son bir daha yapmam olacağı varsa olur dedim.kafanızı oyalayacak bişeyler bulun.boya falan alıp evse bişeyler boyayın mesela