sedasenturk bu hafta aralıklarında olan anneler durumlar nasıl 😍 Benim bi türlü sancım gelmedi pazartesiye kadarda gelmezse yatışım yapılcak biraz suni sancı verilcek ilerlemezse sezeryan olacak , Benim gibi durumda olan varmı ?
Busrasezergoktug_ sedasenturk 39+2 deyim bende bana birsey soylemedi doktor ne zaman doguracagimla ilgili senin ozel mi drvlet mi
EmrErenElizKaya sedasenturk bende 39+2 aynı durumdayız sancı yok hiç bugün Dr catı muayenesi yaptı herhangi bir açılma falan da yok pazartesiye kadar bekleyelim olmadı suni sancıyla başlatırız dedi ben pek sıcak bakmıyorum suni sancıya inşallah ona gerek kalmaz kendi sancılarımızla bir an önce kucağımıza yalırız bebişlerimizi 🤲
Rmykzc sedasenturk bnmde sancm yok gıbı 1 cm acılmam var sadece 39+4tym bnde 20sıne kadar gelmezse bebek sunı sancı verilecek
Dilansengul Myru bende 39+6 oldum hiç belirti yok nişan falanda. Arada bi sancı kasılma oluyor geçiyor ama . Doktorada gittim sancıların siklasirsa öyle alalım doğuma dedi . Napacak bilmiyorum 😁
sedasenturk EmrErenElizKaya inşallah kuzucum ya kendi sancımızla gelirler zaten sancı acı oluyomus suni daha beter diyolar , benimde 2 cm açıklıgım var ama doktor kanaldan kafası geçmeyebilit normal dogum için ilerlerse öyle bakcaz dedi , tamamen o ana bağlı normal dogum sürecim
sedasenturk Rmykzc 20 sine kadarmı 😒 doktorun o kdr bekliyormu ya , bizimki artık beklemenin anlamı yok suni deneriz gelmezse sezeryan yaparız dedi
sedasenturk Dilansengul aynı bende öyle yaa devamlılıgı gelmiyor kasılmaların , en iyisi 42 ye kdr bosuna beklemektense suni sancı alıp ilerlemezse sezeryana dönmek
sumce sedasenturk 39+3 olduk bizde. Arada karnım taş gibi sertleşıp nefesimi kesiyo ama yalancı kasilma herhalde düzenli olmuyor. Bekliyoruz bakalım inşallah suni sancıya gerek kalmadan gelir bizimkiler 🤲 Rabbim hepimize hayırlı, kolay doğum nasip etsin Insallah 🤲
Dilansengul sedasenturk ya insalah kendi sancılarımızla doğururuz sinide baya sormuş zaten. Nazlı cıktı biizm bebeler