sevginanc Kızlar 34+1 haftalık hamileyim.Birkaç haftadır bebek hareket ettikçe vajinama iğne batması gibi anlık bir acı giriyor.2 hafta önceki kontrolümüzde doktora sordum,bebek doğum pozisyonunda olduğu için kafası vajinaya baskı yapar dedi.Ama bugün zor yürüdüm,yürüdükçe acı girdi vajinama.Yarın sabah kontrolüm var.Size de sormak istedim bunu yaşayan var mı?Sancı böyle bir şey mi acaba? Sancı olur da anlamam diye korkuyorum
OktayEsenglBa sevginanc bende oluyor altıma yapmış gibi hissediyorum ama hemen geciyor 34 deyiz artık
Zeze03 sevginanc cnm kafası kanala çok yakın olunca oluyor benmde öyleydi doktor bol bol dinlen bol su iç dedi iki gün hiç biley yapmadım geçti çok fena birşey bilirim
minion Bende de oluyordu sık sık ve saniyelik hatta dogum böyleyse uzun sürdüğünde nasil dayanirim diyordum. Ama sonra sonra geçiyor . bebek anlik ittirdiginde oluyor sanirim sizlama
sevginanc minion Evet benim de geçiyor ama bugün yürürken sürekli olunca biraz korktum.Şimdilik geçti,bakalım yarın doktorumuza sorucam tekrar 😊
sevginanc uleErenTozkoparan Ben de yarın nst ye girecem bakalım sancı çıkacak mı.Sancıyı durdurmak için mi serum veriyorlar?
OktayEsenglBa sevginanc bundan fazlası olucagindan Eminim ama yapacak bisey yok yeter ki normal Doğum olsun