Merhaba Happy Mom Anneleri sizlere bir şey sormak istiyorum. Dünden beri sağ karın alt kısmim çok ağlıyordu.Bugün hastaneye gittim Doktor bey sağ over kisti var dedi bebeğin iyi dedi ama bu durumla karşılaşan var mı acaba. Bilgilerinizi benle paylaşır mısınız rica etsem.🙏