Dilekkkk Selam kızlar ya arkadaşım için yazıyorum bende tam anlamadım adetine 2 gün var ama mide bulantısı baş dönmesinden bugün gebelik testi yaptırdık beta hcg si 11.51 çıktı 11 gün önce tahmini yumurtladı gebemi dir yaşayan sonuç alan varmı doktor bekle bu değer yeterli değil gecikince tekrar yap dedi moralimiz bozuldu dönüş yaparsanız çok mutlu olurum
cito83 Dilekkkk hastanenin referans değerleri var kimi 0-5 kimi 0-10 sonrası gebelik diyo şuan hamilelik var değer daha erken diye düşük çıkmış doktor garantikemek istemiştir umarım değer yükselir
Onurunannesi Dilekkkk arkadasiminda bu şekildeydi 19 çıkmıştı betası ve kimyasal gebelik olduğunu öğrendik daha sonradan doktoru erken farktemis olmasaydın anlamamış olurdun demis , ınsallah o betalar 800 900 1000 olur ♥️🎈
Dilekkkk sudamlasi aynen iki gün sonra tekrar denicez bakalım merak ettik acaba erken anlayan herkesin böyle düşük mü normal mi diye 🤩
Aysenurtsr Doktorunuz bekleyin demis, burada ki insanlar doktor degil ki nasil bir yardim bekliyorsunuz 🙄
Dilekkkk Aysenurtsr yardım beklemiyoruz tabi ki cahil insanlar değiliz yaşayan varmı sonuç ne oldu erken farkedildiğinde değerler hep bu şekil de mi sormak için yazıyoruz