Merhaba sevgili anne adayları 😍 Ben henüz 6 haftalık hamileyim fakat sağ kasıgımda bazen bir Ağrı oluyor bazen de bu seyirme şeklinde oluyor. Acaba diyorum bebeğin yerleşmesi sağ tarafta olduğu icin mi böyle oluyor? Birde sağda olursa erkek solda olursa kız diye okumuştum. Siz ne düşünüyorsunuz?