Tubaraf Mesela ilk test yaptirdigimda degerlerim cok yuksek cikmisti. Ama muayenede kese gorunmedi. Dis gebelik bu, ameliyat olacaksin dedi bana, meger ikiz gebelikmis o yuzden erken donemde degerlerim oyle yuksek cikmis ve kese görmek icin daha erkenmis. Ilk gebelik olunca bende hicbirsey bilmiyordum cok üzülmüştüm. Sonra da hic ısınamadım zaten. Ama genel olarak olumlu yorumlar var, ben bu yorumlarim cogunlukla guler yuzunden kaynaklandigini dusunuyorum.