Esraaaaa2 bende polikistik overım ama benim avantajım fazla kilolu olmamamdı ve hemen hamile kalabildim. Doktorumunda bana söylediği tek şey kiloydu, kilonu koru sakın kilo alma demişti. Ve sanırım yaş önemli 30una gelmeden çocuk sahibi ol demişti geciktirme demişti. Allah gönlünüze göre versin inşallah en yakın zamanda hamile kalırsınız🙂