Deletedmom71 Kızlar 13. Haftadan beri sürekli pıt pıt göbeğim atıyor. Kalp atışı gibi aynı ritimle. Yani benim kalbim değil bebeğin olamaz. Bebek hareketi de değil. Neden bi göbek sürekli atar yani acaba? Hiç durmadan devam ediyor gece gündüz çok garip 😄 Başına gelen var mı? Bu arada şuan 15+1 haftalığız
Durukayra Deletedmom71 merhabalar bende de o haftalarda hatta hamile oldugumu ögrendikten bu yana bu sekil pit pit atiyordu ilerleyen haftalarda duzeliyor ve artik bu kez bebegin hareketlerini hissediyorsunuz☺saglikla kucaginiza almaniz dilegiyle☺
Arven Deletedmom71 Karından geçen büyük atardamar var onu hissediyorsun daha sonra haftan ilerledikçe bebek hareketlerini hissedeceksin
Deletedmom71 EdaKnayenkartal daha önce böyle bişey olmuyordu ama? Baya dışardan bile tık tık atıyor 😂