Arasannesi02 Normalde 5+3′tüm programa göre. Bugün doktora gittim, 6 haftalık gözüküyor dedi ultrasonda çok şükür keseyi ve bebeği gördük haftaya kalp atışı 🤲🏻 Haftası konusunda kafam karıştı 🤯🤯
uykusuz1parol Arasannesi02 doktorunun dedigine gore ilerle kafani karistirmaya gerek yok benimde bir hafta fark var arada uygulamayla
Denizyildizii Arasannesi02 cnm son adet tarihine göre doğum günü hesaplanacak. Uygulma sadece gelişimini gösterir erken döllenme olduyda o yüzden öyle gösterir Benimde şuan 5+3 cuma günü gidicem doktora inşallah bende görürüm🙂