Mrb hanımlar ben 33.haftada devlet hastanesinde doğum yapacağım bebeğin suyu azaldığı için erken doğum olacak yalnız suni sancıyla başlatacaklar doğumu çünkü sezaryen en son ihtimal olarak yapıyolar yalnız bebeğimin oksijensiz kalmasından korkuyorum doktorlar böyle bir risk alır mı