Brcu270 doktor ilaç tedavisine gerek duymadıysa günlük en az 30 dk yürüyüş , düzenli uyku , tuzsuz yemekler , hamur işinden uzak durun. Sarımsak yutabilirsiniz bir diş ama doktoruna mutlaka danış canım. Benim başından beri tansiyon sorunum var canım ilaç tedavisi uyguladık biz iki güne bir sarımsak yutuyorum ben