39.haftadayım ilk haftalarımdan beri erkek karnı bu diyen teyzeler yanılmışlığı kabul etmiyorlar. Doktorum kız diyor ve gayet net belli yani ultrasonda ben bile gördüm bacak arasını doğuracam artık hâla karnıma bakan erkek karnı bu yaaa diyor😂😂 gülüp geçiyorum ne yapayım