Elif0661 İkinci gebeliğim 17. Haftamdayim. Yalancı kasılma hissediyorum. Karnım sertleşiyor ve içim buruk buruk bi tuhaf oluyor. Çok erken değilmi 17. Haftada böyle birşey hissetmek bana hiç normal gelmedi.
_Elifffffff_ Elif0661 aynı şeyleri bende hissediyordum ultrasonda kasilmalarim vardı doktor magnezyum verdi bol su iç ve dinlen dedi ayrıca rahim ağzı uzunluğuna baktı gayet güzel erken doğum riskin yok dedi
Caso9 _Elifffffff_ siz yine de bol bol dinlenin benim de öyleydi ufak bır sancıda hemen kısalabiliyor
beydaayuzguul Benimde oluyor çok fazla kasılmalar bazen yürümekte güçlük çekiyorum bende 16.haftamdayım randevumu bekliyorum bakalım
Fatma_7 Bende dün fotoğraf paylaşıp post açmıştım 16. Haftamda vardı ama 17 haftadan sonra sıklaşmıştı 18+1 im bugün pek olmadı. Neden oluyor bilmiyorum bende