Mrb hamişler.26 haftalık hamileyim.gebeliğin başından beri lekelenme şeklinde kanamalar yaşıyorum.gitgide de artıyor kanamalar.hem daha sık olmaya başladı hem de daha fazla miktarı. Rahim ağzında kanlı sıvı birikmiş dedi doktorum. Antibiyotik, progestan ve kan pıhtılaşrırıcı iğne verdi.antibiyotik işe yaramış dedi en son gittiğimde.şimdi yine kanamam var.ve sürekli tansiyonum düşüyor.benim gibi gebelik boyu lekelenme kanama yaşayan var mı?