nazliyasa ben gerçekten 6 aya kadar hiç bişey yemedim yiyemedim mide bulantısından ve yanmasından bu bir bir buçuk aydık net olarak yiyorum hamileliğimin başlangıcında 7 kilo verdim şimdi onları alıyorum ve hala çok bişey yiyemiyorum ama doktorum bebek gayet sağlıklı hiç bir problem yok dedi için rahat olsun dedi öyle işte 🙏