Umayinannesi Kizlaaaarrr balkizimi kucagima aldim. Sabah hastaneye geldik 10 gibi acilmama ve sancim yoktu buyuzden bekledik yatisim yapildi öğlen 1 gibi ameliyathaneye girdim ve spinal sezeryab ile dogum yaptim babasi yanimizdaydi ameliyathanede yok boyle guzel bisey cok güzel bir duygu Allah herkese nasip eylesin saglikla almayi🤗🤗🤗🤗
Civcivinannesi Umayinannesi maşallah rabbim evladınızı sağlıkla büyütmenizi nasip etsin ❤️ Darısı diğer hamilelere 🙏🏻