Kızlar düzceye yeni geldim, 26 haftalık hamileyim. Araştırma hastanesinde özel olarak alper beye gitmeyi düşünüyorum. Giden varsa nasıl biri, ilgili mi? Bir de Cagsu hastanesinde normal doğum yapan duymadım, riskli bir durum olduğunda da üniversite sevk ettiklerini öğrendiğim için oraya gitmeyi istemiyorum, araştırma hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Araştırmada doğum yapanlar varsa yorumlarını bekliyorum :)