nslhhsn9221 Alpbusy merak ediyoruz tahmin de olsa dimi kaç kez baktım bugün bilmiyorum. 13+3 olacaz yarın doktora gidecem belki o da bı şey söyler yine de tahmin almak istiyorum
Alpbusy Gulsen4224 ayyy ağzın bal yesin cok sagol hakkını helal et sürekli yazdım sanada doktor 12 de kız 16 erkek dedi kafam cok karısmıstı sende 10 da kız 16 da kız dedın ınsallah öyle olur dualarında bana yer ver rabbım ıkı duyguyu da tattırsın🙏
Gulsen4224 Alpbusy helali hoş olsun inşallah cnm rabbim hayırlısı sağlıcakla gönlüne göre nasip etsin inşallah balımm🤲🏻🤲🏻😍
nslhhsn9221 Gulsen4224 yaa kız demenizi daha çok istiyodum ama sanırım bir oğlum olacak herkes öyle diyo hayırlı sağlıklı olsun da hayırlısıyla kucağıma alayım da gerisi önemli değil çok teşekkür ederim.Ogrenirsem yazicam insaallah 😍
Dilarasaban Gulsen4224 https://imgyukle.com/i/NOcjZN Daha oncedene sormuştum ama hala belli değil sizce şuan ne 🥰 en son kız demiştiniz