[silindi] Kızlar merhaba bugün ikili test için doktora gittim doktor bi tahminde bulundu ama belli olmaz dediii sizler ne düşünüyorsunuz merak ettim özellikleee @Gulsen4224 😬 doğru kullanıcıyı etiketledim inş🙄😁
Merve055 Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/nmmGYa][img]https://i.hizliresim.com/nmmGYa.jpg[/img][/url] lütfen bizede bakarmisiniz🙏
Dilarasaban Gulsen4224 https://imgyukle.com/i/NOcjZN Daha oncedene sormuştum ama hala belli değil sizce şuan ne 🥰 en son kız demiştiniz
Havva1995 Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/Dw6NfW][img]https://i.hizliresim.com/Dw6NfW.jpg[/img][/url]
Simgetopal tazeanneew nerden anladınız yanlış anlamayın meraktan soruyorum bugün hep erkek diye yorum yapıldıda oyüzden
tugbaa_ ay hep denk geliyorum size 16+4 olduk doktor bi fotografta vermedi makina bozuk diye plesanta önde göremiyorum dedi bugun sdece kafasının resmini telefondan cekebildim rica etsem bakabilirmisiniz ya anlasılır mı ki @Gulsen4224
Alynbld @Gulsen4224 https://resminiz.com/r/aaRrN bana bakmıştısınız ama 12 haftalık olduk biz doktorumuz %51 erkek dedi sizin fikriniz nedirr 🐣🥰