Maii Melekaksuu tüm anneler için dua ediyorum . Allahım korusun hiç bir annenin kolu bağrında kalmasın sağlıcakla gelsinler minnoşlar.
Cansu26 Melekaksuu 29 haftalığım bana da söyledi 1 ay önce deveci armudu yiyorum havuç suyu içiyorum her gün değil ama sol yanıma yatıyorum 3 lt su içiyorum 5000 adımdan fazla atmıyorum pozitif olmaya çalış 🥰ben bir sıkıntı yaşamadım illa büyük sıkıntılar yaşanacak diye birşey yok sadece 4 boyutlu da yüzünü net göremedik su azlığından dolayı
bilgs15 Cansu26 30 haftalığım bende de su azlığı var dediler yatış verdiler takip ediyorlar sadece iğne ilaç serum vs vermiyorlar suyum da gelmedi eve çıksam ne olur ki benim gibi
Cansu26 bilgs15 bence çıkma hastanede kal takip etsinler için rahat olsun 🙏🏻🙏🏻endişelenme pozitif düşün
senemmm123 Melekaksuu bende 34+2 yim bugün kontrolüm vardı. alt sınır 7 dedi benimki 7.38 imiş. haftalık takip edelim birden hareketlerini takip et dedi. normal zamanını beklemez büyük ihtimal dedi 🙄
iremcany Busracobann canım 80 mm hiç düşük değil sınırın üstünde oluyor. Bende 24.haftamda su azlığı oluştu hep 80-90mm oluyordu. İzmirin en iyi perinataloğuna gittik ve su seviyemin normal değerin arasında sadece ortalamadan az olduğunu söyledi. Hatta bubsu doğuma kadar bile götürür sadece önemli olan daha fazla azalmaması. Bol bol su iç günde 3-4 lt
Busracobann iremcany Ay Allah razı olsun kardeşim içimi rahatlattin bol su içiyorum armut havuç suyu ne varsa . Bende izmirdeyim perinatolojiye yonlendirmedi doktorum alanında zaten çok iyi
iremcany Bim benim raporlarda sıvı ölçümleri hep AFİ değeri şeklinde bana hiç cm olarak söylemediler. Yanlış yönlendirmek istemem
Busracobann Bim benim 80mm yani 8 cm azaldığını söyledi doktorum normali 5cm galiba o zaman sizinki de azalmış anlamına geliyor
Bim iremcany irem hanım bilginiz icin teşekkür ediyorum peki afi mi düşük yoksa cm mi……Afi dediginiz ml oluyor
iremcany Rica ederim, Allah evlatlarımızı sağsağlim ve vaktide kucağımıza almayı nasip etsin. Havuç suyu iyi diyorlar ama gittiğim perinatalog bırak içme yoksa gebelik şekeri oluşabilir dedi. Bende sadece kahvaltıda ve salatada bol yemeye başladım sadece.